Ja inget revolutionerande direkt...

Den här veckan har väl egentligen inte bjudit på några större roligheter. Anna, Emma och Isak åkte hem. En stor mängd försummat skolarbete skulle tas igen. Mindre roliga kommentarer här i resedagboken. Mindre än en månad kvar på mitt utbytesår innebär massa ledsamma avsked och massa skolarbete inför mina slutprov. Som grädde på tråkmoset kommer en rejäl förkylning som halvt däckat mig och gjorde mig rätt trött och passiv på universitetets stora festivalavlutning och Clémences födelsedagskalas samt tvingade mig stanna hemma från Christians dito.

Hursomhelst, ny vecka imorgon och det innebär väl nya möjligheter. På torsdag åker vi en massa utbytesstudenter till Jeju Islands. Jag hoppas att det blir skojigt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon
Ville bara önska dig en trevlig söndag :)

2008-05-25 @ 09:32:49
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0