Time is tickin', time is tickin' tickin'...




En av de mest populära låtarna i Sydkorea under våren får väl ta och sammanfatta mitt tillstånd just nu: "Time is tickin'". Försöker hinna med studier, packande, jobb och någonstans däremellan att umgås så mycket jag bara kan med folk som jag kommer att sakna. Det blir inte så mycket sömn - men kul har vi. Har faktiskt sett Epik High live. Klå det!



1. Vi har världens bästa skolkafeteria. Här är en av två mejerihyllor
2. Här sitter man och dricker kaffe och äter kimbap
3. Lördagsbrunch med fransmännen
4. Strosa i Apguejong
5. Fransmännen har gått fem meter -  dags för en cigg. Jag har försökt pracka på dem allt jag lärt mig från Non-smoking generation. Men icke!
6. Clém och Ashley på Starbeers tak
7. Anam road är folktom klockan fem på morgonen.

Kommentarer
Postat av: din moster

Ville bara säga GRATTIS på födelsedagen. Kram från din moster

2008-06-13 @ 23:06:26
Postat av: Systerdottern

Tack!

2008-06-14 @ 13:15:58
Postat av: N

Oh coolt att se Epik High live.

2008-08-04 @ 10:38:37
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: erika

en svenne som sett epik high live. wow. o:

2008-12-11 @ 00:38:45
URL: http://blog.naver.com/tcmbe
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 08:40:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0