Fiiin fölsedag



1. Eunice och Clémence tyckte att man skulle fira in sin födelsedag vid midnatt. Så redan den 12 började partyt.
2. Jag har precis blivit 23 år gammal. Man ser hur seriös och klok jag har blivit.
3. På självaste födelsedagen lönearbetade jag lite grann, sedan gick vi och fick håret finfönat och sen samlades vi (jag, Clémence, Eunice och Sébastien) på gräsmattan utanför Korea University. Jag fick superfina presenter. Bland annat ett vackert fotoalbum de hade gjort med bilder från vårt år här. Jag blev väldigt rörd.
4. Sébastien.
5. Vietnamesisk middag. Man fick göra sina egna vårrullar.
6. Sen gick vi till Starbeer och mötte upp med lite fler fransmän, svenskar, koreaner och tyskar. Jag fick blommor och riskakor.
7. Min tårta! Från Baskin Robbins och oj vad god den var! Tyvärr gör inte bilden tårtan rättvisa.Gjord av små söta kuber av glass, bär och smarriga kex.
8. Thomas, Julian och Pierre.
9. Eunice och Rickard.
10. Sen avslutade vi dagen på ett nytt ställe i Anam. Här är jag och Elise.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0