USA: Seattle del I




Nu har jag varit i Seattle i snart en vecka och här är hiiimla fint och trevligt.
1. Shirins gata
2. Shirin
3. Jag utanför Shirins hus
4. Om man svänger runt ett hörn ser man en härligt berg. Så är det här i Washington State
5. Det är primärval. I Shirins bostadsområde ser man mest skyltar för libertarianen Dr Ron Paul.
6. Kolla! Jag och Shirre var på Cinnabon!
7. Jag och Shirre posade med vår gemensamma bulle
8. Innan vi högg i
9. Efter att vi hade huggit i. Den satt fint!
10. Efter att vi hade gått runt på en klassisk amerikansk Mall hela dagen behövde Shirin lite rygg- och fotmassage
11. Shirin väntar på bussen på väg till en fest...
12. ...här är vi på fest hos några av Shirres franska, tyska och amerikanska kompisar. Vi fick hemlagad pizza. Smarrigt!
13. Här på University of Washington pluggar Shirin. Vid fint väder ser man berg i fjärran!
14. Berg.
15. Här har jag börjat plugga lite på min distanskurs i statskunskap
16. Åh! Igår var vi på Cheesecake factory och jag åt en Raspberry and Lime mousse cheesecake. Den var såååå god. Jag kommer drömma om den länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0