USA NY-bilder första dagen




1. Promenad över Brooklyn Bridge
2. Nu närmar jag mig Manhattan
3. City Hall. Arbetsplats för en härlig karl, Michael Bloomberg.
4. Ground Zero
5. Någon slags minnesbrandbil
6. BLT-Sandwich som jag åt precis nedanför en gigantisk "We will never forget 9/11"-poster på ett ställe ett stenkast från Ground Zero.
7. Håhååå Wall Street.
8. En stor varm Pretzel. Smarrig!
9. Promenad längs nedre Manhattans hamn...
10. ...medan jag äter min Prezel
11. Staten Island-färjan
12. Ja ni fattar
13. Battery Park (här började jag nynna lite på den där Kristina från Dufvemåla-sången)
14. Organiskt kaffe, organisk honey, granola & yoghurt parfait och oorganisk ELLE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0