USA: NY-bilder andra dagen



1. Varje morgon har jag ätit en creme cheese bagel med kaffe från en sån här vagn. Den här stod vid Central Park West.
2. Metropoliation Museum of Art
3. The Met. Mäktigt.
4. Den mest troliga boken min mamma skulle köpa i Metropolitans museeshop.
5. Central Park
6. Jag posar lite utanför Dakota building. Försöker sammanfatta känslorna från den här byggnaden. John Lennon, Yoko Ono och Mia Farrow i Rosemary's baby har bott här. Däremot inte Madonna som blev nobbad av bostadsrättsföreningen.
7. En fin burgare på ett ställe som hette typ Big Joe's Diner
8. Operahuset Metropolitan
9. Hans och Greta-utställning
10. Rockefeller Center. Här skrinnas det för fullt.
11. Här åt jag en frozen yoghurt på nedre planet i Trump tower i Donalds egen glassbar.
12. NBC

Kommentarer
Postat av: Emma

det känns lite som om all din svenska och präktiga nyttighet litegrann går åt pipan i new york. jag menar, pretzels, bagels, muffins...vad har hänt?

2008-01-13 @ 12:55:02
Postat av: mamma

Tycker den där boken om vad man kan göra av en papperskasse verkar mycket läsvärd. Jag hoppas verkligen att du införskaffade ett ex att presenta din mamma.
kram

2008-01-14 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0