Fördriva tid



I övermorgon får jag mycket efterlängtat besök. I väntan på det försöker jag fördriva tiden med nyttiga saker såsom att försöka söka sommarjobb (seeegt), hänga lite på gymmet och plugga statsvetenskap på distans (Lunds universitets internetkurser är inte pjåkiga). I lördags var jag en tvättäkta Seoul-bo och tillbringade en del av dagen på COEX som enligt egen uppgift ska vara världens största underjordsgalleria. Oj va segt det var där. Ingen rolig shopping alls. Jag kom därifrån med nada. Åkte till Technomart och köpte mig en kastrull, en skärbräda och en kniv. Har man en toppmodern kokvrå så kan man inte använda plastknivar från flygresor att dela sin mat med.

1. Ingången till COEX
2. Här kan man ta bild med två gosiga djur.
3. Koreanskt spelställe
4. En kväll var jag ute och drack coctailsoju med Sebastien, Jackie och här på bilden: Jae Song.
5. Pa-djan är en av mina koreanska favvorätter.
6. Idag promenerade jag runt campus
7. Efter min intervju
8. Delar av campus ser lite hrm... sagoborg ut.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0