Campuskändis

Den engelskspråkiga campustidningen håller på med ett temanummer om Sverige och behövde en svensk utbytesstudent för att ge numret lite extra tja inte vet jag... svensk streetcred kanske. Trots att minst en (säkert alla) av tjejerna på Internationella kansliet har en crush på Italo, en av sammanlagt tre svenskar på universitetet, så valde internationella kansliet att tipsa om mig. Så nu har jag blivit intervjuad och uttalat mig kritiskt om att folk känner sig tvingade att dricka alkohol på Korea Universitys välkomsfest, sagt att koreanska låter som om man skäller på varandra och att svenskar tycker att asiatiska tjejer är vackra. Skyll inte på mig. Skyll på frågorna jag fick. En av dem var: "I Korea finns en fördom att alla svenskar är vackra. Är det sant?". Jag sa att alla förutom jag är snygga.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du är snyggast!

2008-02-04 @ 13:09:56
Postat av: Storebror

Jag tycker att du är snygg å söt å gullig.
Saknar dig lillasyster

2008-02-04 @ 20:41:47
Postat av: Fröken Bratwurst

Hörru, håller på att läsa in mig på din blogg, läste de senaste för att vara med i matchen, samt rubriken "Campuskändis", den lät så smaskig. Fröken, sådär får du inte säga, du är ju jättefin ju. Finns massa fula människor i Sverige (dock inte lika många som i Dyskland) och du är inte en av dem! Liebe

2008-02-21 @ 08:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0