Och hur gick the midterms?

Någon är kanske intresserad av hur mina midterms fortlöpte. Jag kan konstatera ett genomsnittligt ok. Mina första två, Contemporary Korea och Organizational Behaviour, gick rätt smidigt. Koreanskan däremot. Oh my G-d. Vi fick läsa stora textmassor som sedan skulle "förstås" genom att svara på obegripliga frågor med obegripliga svarsalternativ. Alla i klassen utom jag, och möjligen den där John McCain-amerikanen såg ut som att det här provet var väl en "walk in the park" och vände blad och skrev och lämnade in innan tiden gick ut. Själv satt jag och bokstavligen svettades (det var 27 grader utomhus och varmare i klassrummet) och bara funderade på om det verkligen inte var ett annat språk än koreanska som vi tenterade. Hursomhelst, nu är det över och jag sitter på Incehon Airport och väntar på mitt plan till Hong kong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0