Jaha vad gör jag då

Förlåååt att jag är så dålig på att uppdatera, men det är så mycket vår och glädje och roliga grejer som händer och däremellan ska man ha grupparbete med en grupp av fem personer man inte valt själv. Samtliga gruppmedlemmar när ett latent hat mot just grupparbete som arbetsform. Vad de däremot gillar är sig själva och sina idéer.

Nåväl, här kommer lite bilder på mig och mitt entourage.





1. Sebastien är från Paris. Här sitter han bredvid Michael från Scotland.
2. Mer "Sebbi" (i bakgrunden skymtar Clém, jag och Eunice)
3. Sebastien på club i Hongdae
4. Clémence kommer från Brittany men pluggar i Lyon.
5. Clém har köp en ny iPod
6. Clémence försöker se oskyldig eller fundersam ut.
7. Mitt hår var så fult men man ville ju ändå föreviga våren. Titta så våriga mina skor är!
8. Sébastien och Eunice. Eunice är från Kalifornien.
9. Eunice, Clém och jag
10. Catherine är också från Paris
11. Vårt universitet by night.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Här tänkte man klaga, efter att ha statsat 1,1 miljoner på ny IT-utrustning, men så publicerar du äntligen en ny uppdatering. Är det Murfy's lag som gäller.

2008-04-04 @ 19:43:14
Postat av: Majed

Ditt gäng får förfaaen bestämma sig om dem är westcoast eller eastcoast. Uppenbarligen är du Caroline väldigt mycket eastcoast - då har vi nu en beef...

2008-04-10 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0