Hong kong: Lite lost men trevligt


Gick upp kvart i sju i morse så jag skulle säga att jag hunnit värja mig från hotellets eventuella sjusovarinflytande.
Hinner inte skriva så länge för jag ska snart bege mig ut på stan, men allt är bra. Igår irrade jag runt lite här och där. Min guidebok var väl sådär. Har nu tvingats svälja stoltheten och förlita mig på hotellets Lonely Planet vilket går helt emot mina principer. (Lonely Planet = vårt sekels kulturimperialister).

1. Jag hoppade bara på en buss och hamnade här. Lite lost men kul.
2. En annan del av stan
3. Ja men vadå, det är inte så himla lätt att ta kort på sig själv
4. Trafik
5. Väggmålning
6. Utsikt från Victoria Peak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0