På Koreafronten intet nytt...

image127
Det börjar bli höst. Härligt krispig luft och löven ändrar färg.
(Har jag inte kvar mitt målande språk à la "Årskurs 2 letar hösttecken" så säg!)


Kan inte säga att det händer sådär hemskt mycket spännande här just nu. Förbereder mig för midterms om 1,5 vecka. Då ska all kunskap som jag hittills blivit serverad visas upp genom skriftliga och muntliga prov. Som tur är har vi inte midterms på min M&A-kurs men det kompenserar läraren ordentligt genom två stora inlämningar veckan efter. Så när alla andra partar järnet fredag nästa vecka för att det är låååångt kvar till våra final exams kommer jag att skriva analyser av Yahoos marknadsvärde. Kul!

Kan passa på att tipsa om min duktiga kompis Benjamins blogg om situationen på Korea-halvön. Benjy sitter i Stockholm och är fyra år yngre än jag men kan ungefär 100 gånger mer om vad som händer 1,5 timme härifrån.

Ja och vad världens sötaste person (neeeej inte Gunnar Hökmark) sysslar med i Sachertårta-staden kan man läsa här.

Kommentarer
Postat av: Benji

Du är så snäll!

2007-10-14 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0