Midtermsvecka

Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera. Det beror blott på att hela min uppenbarelse varit i ett midterms-mode. Jag har haft fyra midterms den här veckan. Det kanske inte låter så fasligt jobbigt men jag kan lova att det är värre pluggtempo än tentaperioden på jur kand-programmet och till skillnad från på juristprogrammet så har min fokus varit tvunget att jämnt fördelas på koreanska verb, Internal rate of net present value-uträkningar, grundläggande Matte C-kunskaper, Heckscher-Ohlin terorin, ett koreanskt tal som skulle hållas utantill, graftolkande och kunna åtgärder som ska maximera aktievärdet. Proven har gått väldigt varierande. Från att det kändes väldigt bra till att jag är mycket osäker på om jag verkligen kommer att klara godkänt. Jag har dokumenterat min vecka i bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0