Fel ordning och ny frisyr

image129

Nu hamnade de två tidigare inläggen i fel ordning eftersom jag klantade till det vid publiceringen. Läs det översta först och sen det undre. Jag passar på att lägga in en bild på min nya haircut. Det kanske ser ut precis som vanligt men det beror på att vinkeln inte riktigt visar att det frisören har klippt och skurit ungefär hälften av min totala hårmängd. Nu är det ungefär samma frisyr som jag hade i årskurs 6 men som jag på den tiden var för puckad för att fatta hur man skulle föna. Nåväl klippningen i lördags var billig och trevlig även om det inte riktigt blev som jag hade tänkt alls. Blankheten beror på att frisören gick lös rejält med plattången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0