Tillbaks från stan

Nu är jag tillbaka ifrån stadsturen. Oh my. 30 graders tryckande, fuktig hetta och fyra tunnelbanebyten vilka nästan alla gick lite fel (vi hade glömt vår tunnelbanekarta). Det gick hursomhelst ganska bra med shoppingen. Lyckades köpa mig en billig men ganska fin handväska, schampo, balsam, duschkräm, våtservetter, vatten, soppåsar (man får inte ha vilken soppåse som helst i Seoul), förlängningssladd med kontakter. Någon hårfön har jag ännu inte hittat men jag ska lusläsa lonely planet efter var de bästa teknikaffärerna finns.

image25 
Soo Ryun köper en mobilladdare

image26
Såhär såg det ut på stan

Ps. Igår lyckades jag träffa en taiwanes på planet mellan Hongkong och Taipei och en annan mellan Taipei och Seoul. Båda gav mig helt oombett sina mailadresser. Nu till min fråga: Ska jag maila dem? Vi hade verkligen inte mycket att prata om.

Kommentarer
Postat av: Jimmi

Hej, nu när du ändå är i asien kan du ju passa på att läsa lite kampsport som "Elevens val". :)

2007-08-22 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0