Första dagen på Korea uni

Jaha nu sitter jag här och ska snart gå och shoppa schampo och dylikt med min nyfunna vän, tjejen från Virginia Tech. Vi har väl ungefär 0 gemensamt men ensamma i en 10-miljonersstad så well då är vi nog ganska tacksamma att vi kan köpa schampo tillsammans. Hon bor mittemot mig här i Crimson.

Nåväl dagen började med att jag lyckades handla vatten, tuggummi och några slags koreanska bantningsbars. Jag funderar på om jag ska prova dem. De ser sjukt obehagliga ut. Nåväl de är min nödproviant istället för snickers eller något annat. Jag KAN nämligen inte vara tjock här i ett land där tjejerna är två äpplen höga och "tjockisarna" har storlek 36. Hur ska jag hitta kläder annars liksom?

Oh no, nu är klockan 17:30 och dags att träffa Soo Ryun, jag får fortsätta min berättelse sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0